Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Wat is de minimale besteleenheid?

Kan ik een offerte aanvragen?

Kunnen de kerstpakketten op huisadressen geleverd worden?

Hoeveel bedraagt het transport?

Wordt mijn order bevestigd?

Hoe worden de kerstpakketten geleverd?

Hoe worden de kerstpakketten verpakt?

Is mijn pakket wel op voorraad?

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Hoe zit het met garantie?

Wat zijn verrassingspakketten?

Wat is de uiterste besteldatum?

Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?

Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?

Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?

 

Vragen Online Kado Concept Kerstpakketten

Hoeveel is 1 punt waard bij het Online Kado Concept ‘Sparklingz’?

Tot wanneer kan de ontvanger de christmas giftcard van het Online Kado Concept gebruiken?

Is de Giftbox in het Online Kado Concept kerstpakketten voor de medewerkers gratis?

Zijn alle cadeaus van het Online Kado Concept Kerstpakketten op voorraad?

Kan ik het Online Kado Concept kerstpakketten in meerdere waarden bestellen?

Indien punten niet worden verzilverd, worden deze dan gecrediteerd?

Wat zit er in een verrassingspakket?

Wat is de minimale afname van het Online Kado Concept kerstpakketten?

Mogen de ontvangers meerdere cadeaus uitkiezen?

Kan ik zien welke medewerker een bestelling heeft geplaatst?

Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?

Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?

Kunnen punten onderling uitgewisseld worden of kan men tegen bijbetaling meer bestellen?

Wat is de levertijd van het Online Kado Concept Kerstpakketten?

Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?

Kan ik ook bestellen uit een brochure?

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

 

Antwoorden

Wat is de minimale besteleenheid?

We hebben hele mooie kerstpakketten die vanaf een enkele stuk te bestellen zijn. Deze staan in de categorie ‘Weg is Pech’. Voor de overige collectie geldt een minimale afname van 8 stuks. Het combineren van pakketten is mogelijk als u daarvoor de minimale besteleenheid aanhoud. Ook het Online Kado Concept is te bestellen vanaf 1 stuks.

Ga terug naar boven


Kan ik een offerte aanvragen?

Ja, dat kan. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte voor akkoord per mail of fax beantwoorden, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct vanuit de site uw bestelling plaatsen.

Ga terug naar boven


Kunnen de kerstpakketten op huisadressen geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Wij berekenen daarvoor € 9,95 extra kosten. Het pakket wordt van extra verpakkingsmateriaal voorzien ter bescherming tijdens het individuele transport, het kaartje met uw gegevens als afzender wordt meeverpakt, de verzendstickers worden op de dozen geplakt en er wordt verstuurd. U ontvangt een csv bestand waarin u de adresgegevens in dient te vullen.

De Online Kado Concept met Online Kado Concept Kerstpakketten vormt een uitzondering. De prijs voor het Keuze Kerstpakketten Concept is namelijk all-in. Inclusief de verzending van de giftbox met giftcard, gebruik cadeau webshop, klantenservice en de thuisbezorging van het Keuze Kerstpakket.

Ga terug naar boven


Hoeveel bedraagt het transport?

Kerstpakketten:
Verzending doen wij voor een vast tarief per afleveradres. De tweede en volgende pallet per afleveradres leveren wij altijd gratis. Uw bijdrage in het transport bedraagt € 55,- per afleveradres.Belgie €99,- per afleveradres. Losse pakketleveringen naar individuele adressen bedraagt € 9,95 (keer 2 voor België) per pakket. De pakketten worden voorzien van extra inpakmateriaal ter bescherming, uw gegevens als afzender worden toegevoegd en de verzendstickers worden op de dozen geplaatst. Transport naar overige landen is maatwerk, prijzen worden op aanvraag verstrekt. Expresslevering voor 12:00 is mogelijk, de kosten hiervoor bedragen €75,00 per adres.

Online Kado Concept:
Transport voor het Online Kado Concept wordt niet apart berekend. De Online Kado Concept Kerstpakketten zijn all-in. Inclusief verzending giftbox naar 1 adres, gebruik van de cadeau-webshop, klantenservice en levering Keuze Kerstpakketten naar de huisadressen.

Ga terug naar boven


Wat is een kleine order toeslag?

Wordt mijn order bevestigd?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Ga terug naar boven


 

Hoe worden de kerstpakketten geleverd?

De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.

Ga terug naar boven


Hoe worden de kerstpakketten verpakt?

Alle artikelen worden met zorg in de feestelijke kerstdoos verpakt. Alle etiketten naar boven gericht en extra beschermd verpakt met feestelijke cellofaan sliertjes van gerecyclede materialen. Het geheel wordt feestelijk en als cadeau verpakt.

Ga terug naar boven


Is mijn pakket wel op voorraad?

Het gehele aanbod is op voorraad. Bij ieder pakket staat de voorraadpositie eveneens aangegeven. Indien een pakket uitverkocht raakt wordt, dat op de site vermeld. Indien een pakket sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief.

Ga terug naar boven


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn exclusief btw. In het bestelproces wordt de totaalprijs eveneens inclusief btw weergegeven. Leveringen naar het buitenland zijn btw vrijgesteld. 

Ga terug naar boven


Hoe zit het met garantie?

Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel direct, snel en kosteloos. We bieden daarin een 100% tevredenheidsgarantie en we doen nooit moeilijk. Het hebben van een klacht is immers al vervelend genoeg. 

Ga terug naar boven


Wat zijn verrassingspakketten?

Het zijn rijk gevulde kerstdag-vullende kerstpakketten. De werkelijke inhoud blijft uiteraard een verrassing.

Ga terug naar boven


Wat is de uiterste besteldatum?

U kunt vanaf 1 juli in onze webshop bestellen. Het grootbedrijf kan echter het gehele jaar bij ons terecht. Onze adviseurs bezoeken u graag en u bent eveneens welkom in onze showroom. Het advies is om uw pakketten zo vroeg mogelijk te bestellen, want het gehele aanbod is zolang de voorraad strekt. Pakketten raken daardoor uitverkocht naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst.

Ga terug naar boven


Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?

Ja, dat kan. U kunt alle soorten kerstpakketten en geschenken bestellen zolang de aantallen maar voldoen aan de minimale besteleenheid per pakket. Vanaf de minimale besteleenheid per pakket kunt u in ieder gewenst aantal (meerdere) pakketten bestellen.

Ga terug naar boven


Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Wij werken met de beste transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt.

Ga terug naar boven


Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?

Ja, dat kan. U dient dit aan te geven in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Neem contact op met onze klantenservice om de uiterste aanleverdatum af te stemmen. Het meeverpakken van uw kaart of brief doen wij gratis als extra service.

Ga terug naar boven


Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?

De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00uur en 18.00uur. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op.

Ga terug naar boven


Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen door een mailtje te sturen naar verkoop@kerstpakkettenxl.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

Ga terug naar boven


Hoeveel is 1 punt waard bij het Online Kado Concept ‘Sparklingz’ ?

Elke punt heeft een waarde van € 0,02. Het artikel met de laagste puntwaarde heeft 50 punten. Uw medewerkers kunnen dus tot op de euro naar eigen keuze hun cadeaus kiezen. Ga terug naar boven

 


Tot wanneer kan de ontvanger de Kadokaart van het Online Kado Concept gebruiken?

De giftcards zijn tot de sluitingsdatum van 1 februari 2021 te gebruiken. Vanaf 500 pakketten is een andere sluitingsdatum in te regelen.

Ga terug naar boven


Is de Giftbox ‘Sparklingz’ voor de medewerkers gratis? 

Ja, wij sturen u voor al uw medewerkers een gratis giftbox. Het Online Kado Concept Kerstpakketten Concept is all-in.

Ga terug naar boven


Zijn alle cadeaus van het Online Kado Concept Kerstpakketten op voorraad?

Ja, alles is op voorraad.

Ga terug naar boven


Kan ik het Online Kado Concept kerstpakketten in meerdere waarden bestellen?

Dat kan zeker. De giftcard is in meerdere waarden te bestellen met een minimum van 1 giftcard per waarde. De medewerker krijgt alleen de cadeaus te zien die binnen de waarde vallen.

Ga terug naar boven


Indien punten niet worden verzilverd, worden deze dan gecrediteerd?

Niet uitgereikte Giftboxen die u vóór 31 december 2019 retour stuurt worden volledig gecrediteerd. Voor Giftboxen die na die datum niet gebruikt blijken te zijn krijgt u de keuze. Voor niet (tijdige) bestellers doneren wij een pakket aan de voedselbank. Of u kiest voor een gelijk aantal boekenbonnen. Of u kiest voor één Bol.com cadeaubon van gelijke waarde als het totaal aantal niet verzilverde punten. Of u kiest voor een creditnota; na aftrek van € 3,95 voor de gemaakte kosten wordt het overige gecrediteerd. De ervaring leert dat 70% binnen de eerste week de bestelling plaatst. 20% bestelt binnen 2 weken, 9% een week daarna. Minder dan 1% bestelt niet (tijdig).

Ga terug naar boven


Wat zit er in een verrassingspakket?

Een verrassingspakket vertegenwoordigt gegarandeerd de waarde van uw budget. Het pakket heeft een attractieve en kerstdag-vullende inhoud, maar de inhoud is zoals het woord zegt een complete verrassing.

Ga terug naar boven


Wat is de minimale afname van het Online Kado Concept kerstpakketten?

Het Online Kado Concept Kerstpakketten is leverbaar vanaf 1 stuks. Het maximale aantal is onbeperkt.

Ga terug naar boven


Mogen de ontvangers meerdere cadeaus uitkiezen?

Ja, er mogen net zoveel cadeaus uitgezocht worden als er met de gekregen punten mogelijk is. Er is keuze uit honderden cadeaus, belevenissen, goede doelen, kerstpakketten, wijnpakketten en nog veel meer.

Ga terug naar boven


Kan ik zien welke medewerker een bestelling heeft geplaatst?

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw verzoek per e-mail naar ons toesturen en wij sturen u binnen 24 uur een overzicht per e-mail retour.

Ga terug naar boven


Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?

Garantie is goed geregeld bij Kerstpakketten Totaal. Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie stuur dan een mail naar verkoop@kerstpakkettentotaal.nl en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding. Indien een product retour gezonden moet worden, gebeurt dit altijd op kosten van de afnemer (uw bedrijf). Na ontvangst sturen wij direct kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel toe.

Ga terug naar boven


Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?

U kunt te allen tijde bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.

Ga terug naar boven


Kunnen punten onderling uitgewisseld worden of kan men tegen bijbetalen meer bestellen?

Punten onderling uitwisselen is niet mogelijk. De punten zijn gekoppeld aan de inlogcode. Tegen bijbetalen meer bestellen is echter wel mogelijk. Indien de geselecteerde keuze in totaal hoger uitkomt dan dat men punten heeft te besteden, dan kan de medewerker bijbetalen met iDeal en de bestelling alsnog doorvoeren. Dit is niet verplicht, de medewerker kan de selectie cadeaus ook aanpassen aan het aantal gekregen punten.

Ga terug naar boven


Wat is de levertijd van het Online Kado Concept Kerstpakketten?

De cadeaus worden binnen enkele werkdagen (maximaal 5) na ontvangst van de bestelling van uw medewerkers thuisbezorgd.

Ga terug naar boven


Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?

Er zijn honderden cadeaus te selecteren en alle categorieën zijn vertegenwoordigd. Er is volop keuze bij elk budget. De medewerker krijgt alleen de cadeaus te zien binnen het door u bestede budget, tenzij de medewerker aangeeft ook het hogere assortiment te willen zien. Die keuze kan de medewerker na inloggen maken. De gekregen punten kunnen dan eveneens als korting worden ingezet op artikelen met een hogere puntenwaarde.

Ga terug naar boven


Kan ik ook bestellen uit een brochure?

Wij gaan er van uit dat iedere Nederlander beschikking heeft over internet. Direct of indirect via familie, vrienden of werk. Men kan bestellen via internet en telefoon. Heeft men geen beschikking over internet dan kan men bellen met de klantenservice. Er wordt dan een traditioneel kerstpakket toegestuurd. Op verzoek bij de klantenservice is een papieren overzicht van de cadeaus op te vragen. Deze wordt dan per post toegestuurd. De medewerker kan vervolgens per telefoon de gewenste cadeaus bestellen. In de praktijk komt dit echter zelden voor.

Ga terug naar boven


Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice. U vindt al onze bedrijfsgegevens onder Contact. Wij helpen u graag verder.

Ga terug naar boven